Blogger Widgets

16 Mayıs 2012 Çarşamba

* Şeyda & Kayhan * (Nişan)

Benim canım arkadaşım Şeyda'nın en mutlu günüydü o gün...Nişan çekimlerini profesyonel olmamama rağmen benim gerçekleştireceğime söz verdiğim için sıvadım kollarımı o güzel günde..En orijinal kareleri ortaya çıkarmak için elimden geleni yaptım..Elimi bir saniye bile deklanşörden çekmedim..Uğraşlarım umarım yerini bulmuş "cuk" diye oturmuştur diye düşünüyorum!....

12.05.2012 tarihine kesmiş çiftimiz evlilik trenine binilen tek gidişlik biletlerini..Bize düşende bu mutlu günlerinde onların yanlarında olmaktı.Öyle de oldu zaten..

Çekimlerimize gelir isek; o gün çok stresliydim çünkü haberlerde bangır bangır o günün yağışlı olacağı söyleniyordu..Şeyda'nın da benim de moralimiz biraz bozulmuştu- ama öyle bir şey olmadı. Aksine o gün güllük gülistanlıktı şanslarından...Çok eğlenceli bir çekim gerçekleştirdik..Poz vermeyi sevmeyen Kayhan bile kendini öyle bir kaptırmıştı ki çekimlere değme modeller yanında halt etmişler diyebilirim :))) 

Uzun lafın kısası benim arkadaşlarım için tek temennim çok çok çok ama çok mutlu olmaları...Onları en kısa zamanda da gelinlik ve damatlık içerisinde görmek istiyorum..

Not: Fazla didişmeyin, bu günlerinizin kıymetini bilin ;)))













































 Not:Sigara sağlığa zararlıdır!....




Hiç yorum yok:

back to top